Daily Disney Roundup: donderdag 22 februari 2018

Elke dag de belangrijkste en meest opvallende Disney-headlines, rond lunchtijd op D-log.nl! Dit is het nieuws van donderdag 22 februari 2018.

  • Eerst maar even nieuws uit eigen huis: we hebben een heel toffe gelegenheid gevonden om onze 100e D-Tales podcast te vieren EN op te nemen, met hopelijk jou erbij. Woensdag 7 maart vanaf een uurtje of drie, half vier in de VUE bioscoop in Hilversum. Wil je er bij zijn? Meld je snel aan, want het aantal plaatsen is beperkt!
  • Vanaf maart begint Disneyland Paris aan een test met RFID-kaarten voor hotelgasten, waarmee ook parktoegang, aankopen in winkels en meal-vouchers mee geregeld worden. Er lijkt nog geen sprake van een digitale FastPass. De test is in eerste instantie voor gasten van Hotel New York.
  • Nog meer nieuws uit Parijs: volgens geruchten komt er vanaf 2019 een nieuwe avondshow… op Lake Disney! De show zou daarmee gratis toegankelijk zijn, want dit gebied valt in de hotelzone en is voor iedereen te bezoeken. Wel komen er voor betalende gasten speciale viewing areas en ongetwijfeld zullen bepaalde hotelkamers met uitzicht op het meer ook een upgrade krijgen. De show zou veel weg hebben van Rivers of Light uit Animal Kingdom maar dan met een focus op bekende Disney karakters in plaats van wilde dieren. De show zou het voor Disney mogelijk maken om Disneyland Park in het laagseizoen eerder te sluiten in plaats van gasten tot het donker te laten wachten op Illuminations.
  • De prijzen van een ontbijt in Disneyland Parijs gaan volgende maand iets omhoog: dit ga je per maand betalen.
  • Daar staat tegenover dat het aantal attracties van de Extra Magic Times wordt uitgebreid: vanaf 18 maart kun je als hotelgast al voor opening van het park ook vast in Hyperspace Mountain, Buzz Lightyear Laser Blast en Orbitron,
  • Benieuwd naar wat de Marvel Summer of Superhoes in het Walt Disney Studios Park gaat bieden? Op 23 en 24 maart komt er een preview van het nieuwe seizoen in Palais de Tokyo in Parijs.
  • Met een merkwaarde van 32,6 miljard dollar is Disney wederom het grootste mediamerk. Amerikaanse merken domineren in de lijst, die is samengesteld door Brand Finance.
  • Droombaan? Disney zoekt personeel voor de Cruise-schepen!
  • Paul King, de maker van de populaire en goed gewaardeerde Paddington-films, is door Disney gevraagd een live action-versie te maken van Pinokkio.
  • Disney gaat het weer een keer proberen met The Muppets: voor de nieuwe streamingservice die het bedrijf in 2019 start staat naar verluidt wederom een reboot van Kermit en z’n vrienden op de planning.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.